Thursday, September 11, 2008

Michael Scofield pentingkan diri...????


hahaha...mesti ramai x stuju dgn aku....
scofield...hero pujaan rmai dlm crite Prison Break..rmbut xsmpai 2 cm...n tatu penuh di badan.. dlm season 4 die dh buang tatu kan..hehehe...

bg aku scofield amat mementingkan diri n suke pergunakan org lain.........
buktinya........die pergunakan sarah,sucre n rmai lg...
tp rmai yg ckap....mmber2 die tlg as a friend...ermmmm,mybe....hahaha..

ade org ckap..member kalo x menyusahkan kita..bkan mmber namanya...i mean menyusahkan tu mksudnya minta tlg n sbgainya...ye la..xkan nk mitak tlg dgn org x kenal kan...tu x malu namanya..

awek dgn mmber..mana lg pnting?????.....haha....lu pikir la sndri...24 jam dgn awek jek..last2 kalo ade prob...cari mmber gak...

sbut psal mmber ni.....2 mlm lepas.....mmber aku kene panggil jadi imam solat terawih kat masjid...sbb..ustaz x dtg..so..apalg...mmber aku tu bg la ceramah dlm 10 minit tnpa prepare n bahasa pn cmpur...indon+melayu..diorg paham ke x.xtaw la....
yg ni aku tabik spring la....die cool jek...bg ceramah pn ok jek..x rmai yg mcm tu..
aku????....hahahaha.....(aku nk jadi bilal terawih..tp xtaw kesampaian x..kah2)

n lastly...kepada hamdi n yasir....aku dh sebut dh nama sek mg kat cni..jgn duk ungkit2...
hahaha.....

p/s...saje tulis ngarut2 smbil tggu sahur....



sahabat selamanya..

1 comment:

Hamdi Irsyad said...

ish2.. aku xsetuju, kalo mu kate scofield penting diri, bukti dia ada season 2 n season 3, duit westmoreland, dia x amek sorg2, dia kongsi rmai2, pastu season 3, mase mahone anta msj palsu(menyamar jadi sucre) kat europeangoldfinch.net, dia dtg jmpe sucre, nk tlg sucre daptkan maricruz, wlaupun lincoln da hlg dia..!