Sunday, August 14, 2011

saya rindu rumah


baru lepas stalk FB adik..
amboi2.. dh pandai main fb..
anta wall post ke kitorg abg dgn kakak dia..
duk kacau page mmber dia..
ok la.. dh 8 tahun .. dh besar..tp aku darjah 2 dlu xpndai pun nk bukak pc.. :D

teringat awl tahun dlu ibu cerita die jadi ketua kelas
sbb xde bdak laki yg layak jd monitor.. so cikgu pilih dia
tp bile ditanya best x jadi monitor.. x best katanya..
yela.. budak laki nakal mana nk dgr cakap ketua kelas pompuan..
slalu kena buli dgn dak laki..
buku2 kene sorok.. smpaikan balik umah wat ayat sedih ke ibu
"apa salah adik sapa budak tu wat gini?? "
aku yg dgr ni berderau darah.. berani wat ke adik aku..
mmg cari nahas...

teringat plak time aku jadi monitor dlu..
cikgu nk gi meeting..pesan ke aku suruh tulis nama siapa yg wat bising
aku pun tulis la nama 2-3 org..
he..budak2 mmg takot la kene tulis nama..
tp last2 aku buang jek nama tu sbb kesian ke mmber sndri..heee..
masa jadi headboy skoloh rendah lg best..
tanpa arahan cikgu aku wat spotcheck rampas mercun budak skola bwak..
dpt bnyk jugak la..
cikgu siap bg pujian.. keh2..

ok..now smbung tido..
org demam tgh puasa kene rehat secukupnya.. keh2..alasan..

3 comments:

Anonymous said...

aik buke ak ko ketuo kelah?

harzharun said...

bkn budak laki yg susuk buku..tp budak pmpuan!..jeles la tu ke adik yg cun n bijak...haha...

julu said...

weh..aku ketuo kelah darjoh 1 .. darjoh 2..haha

klong..xpe..sama jek..:D