Monday, May 16, 2011

selamat.. selamat hari guru

lecturer aku cakap
puja lah cikgu.. hormatlah cikgu
jadikan cikgu sebagai role-model
dan ingatlah cikgu serta hargailah mereka

sbb cikgu pasti ajar kita yg benar
dan kita hanya terima jek..
die kata 2+2=4 .. kite pon angguk
2+1=5.. kite pon angguk gak..
tu kata lctr aku la..

teringat dulu masa skolah rendah..
aku bg ucapan atas pentas..
wakil suma murid masa Hari Guru..
tp mybe masa tu aku just baca jek text ucapan..
tanpa sbrang perasaan..
tp kalo skrg aku diberi peluang lagi..
satu persatu aku nak ucap terima kasih..
myb menangis.. terlalu bnyk jasa cikgu..
selamat hari guru cikgu sekalian..
saya mmg baik masa skolah..
tp dlm pelajaran,saya x sebaik org lain..
mybe kalo jumpe pon cikgu2 sekalian dh x ingat saya..
tapi percayalah cikgu..
saya sangat menghargai dan respect anda semua..

No comments: