Thursday, July 29, 2010

kematian yang tidak sengaja...

aghh..
kenapa jadi mcmni
apa nak jawab dgn family die
aku dah bwak moto hati2..
seyes...
aku bawak slow jek..
siap pkai helmet lagi..
tp nak wat cmno...
die lintas tibe2..
aku dh try break.. moto aku mmg break mntop
tp apakan daya..
sudah terlambat.. aku break btol2 lpas gilis die.
arghhh..
haru biru tgk darah kuar..
aku sedey... pasrah..
nnti nk pose.. raya..
mesti sume org salahkan aku...
tolong...
dah masuk kali ni dh 7 nyawa dh melayang..
apa salahku...
tikus kat Medan mmg suke lintas jalan x tgk kiri kanan...
sorry tikus....




xde kaitan dgn tikus.. tapi saja nak mengekspresikan diri sbb bru tahu Malaysia menang lwn Korea.. gud job... walaupun ref kite.. padang kite... kite tetap mng.. go aidil.. :D



xde kaitan dgn tikus gak..
tahniah pada senior2 yg dah grad... jasa n pertolongan korg dari sem 1 sampai skrg amatlah dihargai...kepada yg pkai bju coas (putih) kat tgh tu, boleh berkenalan???...

1 comment:

mohd faris bin mohd aladin said...

hahaha.lpas nie takdelah dpt free scaling gigi lagi.da blk kak balqis tu!