Saturday, June 19, 2010

Tsamina mina zangalewa Anawa aa This time for Africa





usaha tangga kejayaan..
semakin banyak usaha, semakin naik tinggi tangga
maka semakin dekat la dgn kejayaan...
bila dh berjaya.. kita akan rasa senang
bila rasa senang.. kita gumbira...
bila gumbira.. aku akan tulis ngarot kat sini..
lebey2 lagi kalo kat fb rmai dh tukar profile pic dgn pic jersi..
mantopppp.....

mcm bola jugak..
kalo setakat main mcm england.. salah passing.. salah tactic..
xde goal gak..
spain kalah... france kalah.. germany kalah...
world cup 2010 mmg menarik...

so disini saya merumuskan resepi2 untuk berjaya...

kejayaan memerlukan
-patient (kene yg cooperative.. slalu dtg awl...bla2)
-dental unit (dah la kongsi 3 org.. senior asyik mitak nk guna unit dgn alsan dh nk abes.. dh tu aku???...)
-alatan yg ckup (insyaAllah ckup)
-lecturer yg x wat hal (mcm biasa... unpredictable)
-Medan tercinta ni tidak blackout (walaupun slalu mati lampu)
-yang penting.. kewangan yg mencukupi...(YT.. tlg la.. tlg la cepat masukkan duit)

resepi tu ngarot jek..
yg penting ilmu..
Allah tahu segala2 nya..
Dia tahu yg terbaik untuk kita..

2 comments:

E said...

hehe ni mesti rasuah budak tu bagi gula2 kan? da pat gula2 baru dia nak kat kamu. hehehe

amy emyla said...

tuh la YT..YT bler nak masuk duet neh!!!!