Saturday, May 15, 2010

yesss.. aku dh buat akaun formspring....


aku berumur 23 tahun

membesar seperti orang lain yang penuh dgn kasih sayang..
alhamdullah aku bersyukur sbb dilahirkan di negara Malaysia...
Malaysia negara yang aman..
Malaysia adalah terbaik..
setelah melanjutkan stadi kat sini..
bertambah2 syukur aku sbb negara aku adalah Malaysia..
hujan emas di negeri orang, hujan batu di negeri sndri..
sumpah negara aku hujan emas lagi drpd negeri sini..

NAMUN...
23 tahun aku hidup...
pernah ke Malaysia masuk World Cup (yesss.. agak keterlaluan)
pernah ke Malaysia mng Thomas (1992 aku hanyalah seorang budak comel yg tdak tahu apa2)
pernah ke Malaysia menang emas olimpik??...
aku nak bersorak gilerrrr babi bile Malaysia menang sumthing
aku nk crite kehebatan Malaysia kat anak cucu aku..

ok.. abes part emosional sbb Malaysia kalah Piala Thomas..
hidup yg membosankan perlu diteruskan..
majulah sukan untuk negara..

satu jek crite yg kita dpt bgtaw anak2 cucu kite nnti -->
"zaman atuk dulu, time Malaysia main, pengulas hebat giler bermadah2 ulas match yg x seberapa sengit..siap batuk2 dulu nk cari point"
selain ditambah Malaysia pernah menang sea games 2009...

sekian coretan di pagi hari.. alhamdulillah hari ni subuh x gajah..

yang benar,
kipas susah mati Malaysia dan Manchester United...


No comments: