Monday, December 7, 2009

Malaysia BOLEH...



apa la nak jadi..
kalo x support.. diorg kata x patriotik..
kalo x sokong..diorg kata xde semangat 1Malaysia..
tp kepala HO__K la korang...
menang 11-0 dah gembar-gembur satu dunia..
mcm menang dgn Brazil...
kalo seri dgn MU bru la leh nk bangga..
tu pon mesti sbb MU kasi can...
kalo b4 game..korg x ego xpe...
kitorg supporter rilek.. leh trime..
ni b4 game
"syafiq yakin ke separuh akhir.. (player mana ntah ni) "
"Ma__ys__ yakin kalahkan vietnam"
"kemenangan dengan pasukan TIMOR LESTE bg semangat "

haih.. x tahu nak cakap apa..
kitorg supporter mmg sentiasa sokong korg..
setakat nk jadi mcm fans Kelantan tu,no hal la..
tp tolong la tunjuk permainan bermutu..
ni menang dgn timor leste pon nk bangga seminggu,
lpas tu kalah dgn vietnam..
alasan lpas game
"pengadil berat sebelah"
"zaquan kene kad merah"
walaweii.. kad merah masa injured time 2nd half kot...

kitorg bukan x sokong pasukan kita..
tp kitorg nk gak crite sesuatu kat anak cicit nnti..
Malaysia masa tahun 2000-an giler mantop...
terbaikk la....mcm ayah aku crite kat aku team masa dolu2..

ok.. nak sambung study...

2 comments:

fndrocka said...

ada sebab kenapa kita kena sokong dorg..tapi ada lagi lagi lagi byk sebab kenapa susah kita nak sokong.heeee...

tapi aku tetap sokong.cuma kalau dorg main tak heh-bat..aku sokong pun tak heh-bat gak

fndrocka said...

ada sebab kenapa kita kena sokong dorg..tapi ada lagi lagi lagi byk sebab kenapa susah kita nak sokong.heeee...

tapi aku tetap sokong.cuma kalau dorg main tak heh-bat..aku sokong pun tak heh-bat gak