Wednesday, September 16, 2009

menghitung hari.....

2006
xde gambar..kaklong baru final year.. x keje lagi.. so xde camera digital :P
tunjuk gambar makanan jek... huahua..



2007



2008


apa persamaan 2 pic di atas???... yeeeee.. xde gambar aku...

2009

3 tahun...
3 tahun bukan waktu yang skejap...
3 tahun aku tak balik raya..
ingat raya kat cni bes ke... x sah kalo x mengalir air mata..hoho
Alhamdulillah.. taon ni balik juga..
terima kasih la kepada sponsor2 tiket raya yg mahal tu..
sapa lg sponsor kalo bkan akak2 ku..
tapi jgn wat2 lupa lak duit raya..
termasuk duit raya 3 taon...
tolak tambah---> kire sendiri la..
puasa kat umah pn aku dh lupa dah cmne...
sejak form 5 x penah buka puasa kat umah..
kalo nak ikot dulu2..
waktu buka ibu mesti masak pelbagai2..
blom lg tambah kuih or mee goreng ke untuk lpas terawih...
dolu2.. raya 1st,2nd n 3rd mesti kitorg x lekat kat umah..
pegi beraya sakan...
raya 1st...pakai baju melayu siap bersamping sampai tgh malam..
ye la..lepas smayang x balik2 umah....
taon ni tambah excited sbb maybe mak teh n pak su yg duk JB
pulang beraya jgak..
yg ni lg gile.. aku x jmpe diorg lama dh sbb diorg balik tyme raya jek..
kawan aku penah kata...
balik raya bukan sbb nk mkn mknn bes or ape..
tp dapat cium tangan kedua ibu bapa kite..
dapat mitak maaf dengan adik beradik kite...
itu yang lebih menggembirakan kite...
yang penting.. balik ni xde hadiah utk budak kecik kat bawah sbb ibu pesan kuih banyak
hehe...

2 comments:

incik neng said...

dengan banggenye ak setuju dengan pendapatan mu wahai en julu

BuRN said...

peh..
bgsla..
akhirnya korg trbuka gak nk blk raya...
bgs2...