Wednesday, December 17, 2008

Petua hadapi org gay!!!!!

Seorang wartawan lelaki telah di tugaskan membuat liputan dan siasatan mengenai aktiviti kelab gay di Bukit Bintang. Dia di kehendaki menyamar sebagai gay. Wartawan itu dengan senang hati menggayakan pakaian dan cara seorang gay. Setelah seminggu mempelajari tingkahlaku dan gaya seorang gay, akhirnya pada malam minggu itu wartawan itu masuk ke kelab gay tersebut.

Wartawan itu dipasang dengan microphone n camera bersaiz kecil bagi merakam segala aksi dan aktiviti di kelab gay tersebut. Setelah masuk wartawan itu terus menuju ke bar utama dan memesan segelas bir. Dia hanya duduk sambil memerhatikan gelagat-gelagat gay di kelab tersebut. Ada yang menari dan ada yang duduk sambil berpeluk-pelukan sesama lelaki. Wartawan itu merasa geli geleman melihat tingkahlaku mereka. "Hai...sorang ke bro", tiba-tiba wartawan itu di sapa. "A'ah, saya tunggu kawan saya. Tak sampai-sampai lagi ni", kata wartawan itu separuh menjerit kerana kebingitan muzik di kelab itu. Tiba-tiba wartawan itu berasa sakit perut. Rasa seperti ingin kentut sahaja. "Muzik tengah kuat ni bolehlah aku kentut ni", bisik hati wartawan itu. Wartawan itu pun melepaskan kentutnya. Satu demi satu. Berturut-turutan.

Tiba-tiba muzik rancak itu berhenti kerana DJ nya ingin menukar ke lagu perlahan. Sementara proses pertukaran lagu itu kentut wartawan itu telah di dengari oleh gay-gay yg berhampiran dengan wartawan itu. "Eh eh... ada dara lagi la kat sini", ujar salah seorang gay di situ sambil memandang wartawan itu. "A'ah lah... kat depan kita ada dara", ujar yang lain pula.

Semua gay di situ telah pergi mendapatkan wartawan itu. Semua wajah mereka menunjukkan keghairahan nafsu yang ketara. "Saya bukan dara lagi la", ujar wartawan itu. "Kalau dah tak dara kenapa kentut. Kuat lak tu. Sempit tuu...", ujar salah seorang gay itu. Tergamam wartawan itu. Akhirnya dirinya di noda secara bergilir-gilir oleh pengunjung kelab gay itu. Menangis teresak-esak wartawan itu. Akhirnya nikmat kentut sudah tidak akan dapat dirasai lagi sepanjang hidupnya. Moral kepada lelaki : Jangan berkentut dihadapan GAY. AWAS!!!!!


gambar cristiano tdak ada kene mengena dgn gay walaupn ade gosip mengatakan die gay..hahaha..


10 comments:

BuRN said...

hahaha...
2 la..
len kali kentut cover2..
jgn syok je kntut dlm org rmi...
haha..

p/s:ronaldo mmg gay pun...

bEt said...

gilo mari mano crito nih...hahahhaha....

emma said...

hahah..geli gile cite nih!!
igt tuh julu,jgn kentut ngate!!!

Ili said...

ni mesti kes pengalam sendiri...kekekekekeke...
qurot....julu gay...hahahhahaha

julu said...

faiz..
ronaldo x gay la..haha..

bet..
aku jupo mano x ingat doh..copy paste jah..

emma..
aku mmg suke ketuk ngate..best2..

ili..
kalu aku gay..ape kene mengena dgn qurot...mmmmm..mmmm..hahaha

sarah mohamad said...

ingt tu zul..jgn kentut dpn mr u-know-who..bahaya woooo...hahahaha..

p/s:aku x mention name sesape pong..

:D

incik neng said...

hahaha aku nak komen sambil gelak lah

julu said...

sarah..
sape kan gerangan "dia" itu??
hahaha..

incik neng
sila2..sila gelak..hehe

Anonymous said...

kelakor..kelakor..
nsb baik k long bc blog klako ni..
ble gak suke...
pg ni mood x besh la..

amy emyla said...

haha...adeih ...kelakor2 gay2 neh gilew power nyew telinge leh detect wakakka