Saturday, September 13, 2008

xtaw ape die...

Awak
Hari ni awak Nampak serabut
Semua orang kutuk
Tapi ada gak hati yang puji
Jadi u can always count on me
Awak
Hari ni awak senyum kat saya
Tapi saya buat-buat x Nampak
Padahal nak elak dari pengsan
Awak
Hari ni awak dtg kelas saya
Tapi saya buat bodoh je
Padahal bumi ni rasa macam dh
Tak cukup gravity
awak
Hari ni awak nmpak comel
Semua org puji
Tapi saya puji dalam hati
Padahal nak gak puji sekuat hati
Awak
Ari ni sy senyum kat awk
Tapi awk jalan depan saya
Jadik senyum pun x guna
Awak
Hari ni awak tegur sy
Tapi sy buat-buat pekak
Padahal nak elak daripada x bley berhenti borak
Awak hari ni sy tegur awak
Tapi sy tegur awak dalam hati
Jd awak x pernah dengar all the gud lucks and take care hari-hari
Awak
Hari ni kita duduk semeja
Tapi rasa cam jauh giler
Padahal x smpai sedepa
Awak
Hari ni awak beratur belakang sy
Tapi sy x tau nak ck papa
Jadi sy blah macam 2 aje
Awak
Hari ni berubah situasi
Tapi sy still kat sini
Padahal dah kosong x berisi
Awak
Hari ni sy nmpak awk dr McD
Tapi awak x mcm dulu lg
Jd sy terdiam sendiri
Awak
Hari ni sy dah janji..nak pergi
Tapi x tau kenapa x bleh pergi
Awak
Hari ni sy menyesal ada ego yang tinggi
Tapi dah x de harapan kat sini
Jadi nak tak nak terpaksa sendiri
Awak
Hari ni hari terakhir Nampak awak
Tapi awak x toleh sini
Awak focus kat tv
Awak
Hari ni sy tengok gmbar kita senyum
Tp gmbar tinggal gmbar
Nak buang sayang, nak simpan sedih
Awak
Esok antara kita ada “balai berlepas”
Esok..tiada esok untuk sy
Esok juga..tiada esok untuk awk
Awak
Semoga suatu hari nanti
Saya menginsafi diri
Tak nak ada ego tinggi lagi
Buat sakit hati
Awak
Sebelum pergi
Hari ni..kat sini
Saya janji
Semua ni untuk awak
Sebab kenal awak..anugerah terindah yang pernah sy miliki
Terima kasih awak..

12 comments:

BuRN said...

wah...
jiwang gler puisi ko nie...
hahaha...
bertuah qurot dpt abg yg romantis n sweetnya...
hahahha

julu said...

kenyataan ko mmg boleh mmbawa kepada spekulasi yg tdak baik...hahahaha..
weh,botak...jual motor tu...

BuRN said...

hahaha...
apa salahnya mngatakan ko romantis and sweetnya???
hahahha...
geli gler aku...
apsl nk jual moto aku plak??
ko nk bli moto aku plak ke??

queue said...
This comment has been removed by the author.
queue said...

haha..spekulasi...gosip...haha...tk thn..eleh faiz dier tuh anje tknk ngaku..nk kenen2kan org plak...tp kn faiz..der kwn yg sentiasa ader time kiter susah n sng mmg sonok...huhu...

julu said...

Aku ke tu..kawan time senang n susah??..
hoho..
Faiz botak...

BuRN said...

sapa kwn susah sng ko qurot??
bgs tul membe 2.. huhu...
weh.. comment sapa ko buang 2 julu??
xgentleman la cm nie..
hahahaha...
ko pun botak gak...

queue said...

huhu..hehe...member2 aku sume bgs2 faiz oi..aduyaii upin n ipin..dua2 pon botak..haha,,wes faiz..aku la dlete komen aku sndirik..lam komen tuh lupe nk kutuk ko..hiihi...ANJE..GO BOTAK..GO ANJE..GO BOTAK..hehe..

BuRN said...

aik...
membela abg trsyg nmpknya... huhu..
sggp cover zul wlaupun mmg dier yg delete comment 2...
huahuahuahua

amy emyla said...

hak3...weyy mmg jiwang tahap gaban nyerr puisi...wekss

pxah said...

relax qurot....tgk.kali ni mmg menjadi la sepakat ak ngan paiz.
weh paiz..ko blk mesie tu pikir2 la nk bli adiah pe nnti ek utk diorg neh

Wan Nadzirah W Pauzi said...

xsabar tengok qurot n julu~~~